Inilah Kelebihan Lain Membaca 3 Qul Bukan Sekadar Untuk Elak Gangguan Jin Syaitan Dan Sihir. Mohon Amal Dan Kongsikan…

Posted by: Tags:

Related image

Dalam perawatan Islam salah satu surah mustajab yaitu 3 Qul selain Ayat Kursi dan Ayat Seribu Dinar yang sering diamalkan dalam menjauhkan diri dari gangguan syaitan, membersihkan hati dan permudahkan segala urusan.

Setiap diantara kita mengambil sumbangan insuran nyawa untuk melindungi jago keluarga kita sekira terjadi apa-apa bencana alam yang mengakibat kematian atau hilang upaya abadi yang dapat membantu mereka meneruskan kehidupan.

Semua aset-aset kita diinsurankan menyerupai rumah, kereta termasuk premis perniagaan kita. Ada sesetengah pemain bolasepak profesional dunia menginsurankan kaki dan tangan sepanjang ekspresi dominan perlawanan.

Bagaimana pula kita nak insuran diri kita dari perkara yang kita sendiri tidak nampak menyerupai gangguan jin, saka, santau, pukau dan sihir? Sebelum kita ditimpa bencana alam diakibatkan oleh makhluk halus dan khianat insan yang durjana, marilah kita menjaga diri kita dan melindungi diri dari perkara tersebut.

Tidak perlu bayaran premium dan hanya amalan yang mudah dibuat oleh sesiapapun. Sebelum ini banyak doa-doa yang kita pelajari tetapi yang asas sekali kita lakukan yang ini dahulu.

Sabda Rasulullah SAW lagi:

 Demi Tuhan yang jiwaku ditanganNya, sebenarnya Qul Huwallahu Ahadu itu tertulis di sayap malaikat Jibrail a.s, Allahhus Somad itu tertulis di sayap malaikat Mikail a.s, Lamyalid walam yuulad tertulis pada sayap malaikat Izrail a.s, Walam yakullahu kufuwan ahadu tertulis pada sayap malaikat Israfil a.s.

Siapa membaca surah Fatihah, al-ikhlas, al-falaq, dan an-annas setiap satu sebanyak 7 kali selepas solat jumaat, nescaya terpelihara dari perkara keji dan segala bala hinggalah ke jumaat yang berikiutnya. .

Jika dibaca 3 surah ini al-ikhlas, al-falaq and an-nass pagi dan petang nescaya tidak mengalami apa-apa kesusahan.

Klik Di bawah Untuk Info Menarik

Subscribe

Thanks for read our article for update information please subscriber our newslatter below

No Responses

Comments are closed.